Zarządzanie sprzedażą

Powrót


„Kiedyś to było super” – słychać z ust wielu sprzedawców.

Co takiego z rozrzewnieniem wspominają handlowcy?

Nie tak odległe, jak mogłoby się wydawać, czasy gdy to oni byli głównym źródłem wiedzy o produktach i usługach, co dawało im istotną przewagę w relacji z klientami. Pomimo że wszechobecny internet całkowicie zburzył ten model sprzedaży, nadal wiele działów handlowych funkcjonuje tak, jakby się nic nie zmieniło.

Obecnie zarządzanie sprzedażą nabrało nowego znaczenia. Wyzwania związane z tym procesem wymagają zaangażowania nie tylko menadżerów sprzedaży. Właściwe podejście i umiejętność elastycznego dostosowywania się do szybkich zmian znacznie wzmacnia pozycję firmy w starciu z konkurencją i pozwala w pełni wykorzystać jej potencjał. Tylko co oznacza właściwe podejście i jak to zrobić w praktyce?

Do tworzenia strategii podchodzimy w następujący sposób:

Powyższe działania wykonujemy wspólnie z Tobą. W efekcie naszej pracy uzyskasz:

„Ci, co wygrywają – nigdy nie odpuszczają. Ci, co odpuszczają – nigdy nie wygrywają…”  Vince Lombardi

Doradztwo biznesowe z zakresu zarządzania sprzedażą objęte jest programem: “Gwarancja satysfakcji”!

Kontakt z nami! Powrót