Zarządzanie sprzedażą

Powrót


W firmach odnoszących sukcesy rynkowe rzadko zdarza się, aby sprzedawcy narzekali. Jeszcze rzadziej swoje niezadowolenie okazują menadżerowie sprzedaży. Zespoły te szukają rozwiązań i sposobów, aby pokonać konkurencję – chcą wygrywać i wygrywają.

Jednakże bardzo często w wielu firmach prowadzone są intensywne działania, mające na celu pozyskanie szerokiej rzeszy bliżej nieokreślonych klientów. Funkcjonują skomplikowane systemy planowania i raportowania, które pochłaniają znaczną część dnia handlowców. Tworzone są rozbudowane zestawienia aktywności. Całe sztaby osób wkładają mnóstwo pracy, aby pokazać jak ciężko pracują. Co więcej, patrząc na te sprawozdania, można by pomyśleć, że jest dobrze, gdyby nie to, że plany sprzedaży i przychodów nie są realizowane.

Co zrobić, aby w pełni wykorzystać potencjał sprzedażowy firmy oraz energię i zaangażowanie Twoich sprzedawców?

Szkolenie skierowane jest do menadżerów odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą i realizację planów sprzedażowych. Kładzie nacisk na rozwój kompetencji menadżerskich i nabycie praktycznych umiejętności potrzebnych do skutecznego zarządzania sprzedażą.

Dzięki szkoleniu dowiesz się jak:

 

Plan szkolenia

1. Rola menadżera w procesie sprzedaży:

2. Motywacja pracowników:

3. Rozwój zespołu sprzedażowego:

4. Analizy w służbie sprzedaży:

5. Rekrutacja i selekcja handlowców:

6. System oceny pracowników:

7. Emocje w pracy w sprzedaży:

8. Techniki przekładania wiedzy na działanie:

 

Szkolenie objęte programem: „Gwarancja satysfakcji”!

Kontakt z nami!Powrót do szkoleń