Techniki sprzedaży

Powrót


Gdy jesteś na pierwszej randce, to nawet gdybyś bardzo chciał, nie powinieneś zaczynać spotkania od namiętnego pocałunku. Najpierw musisz przygotować odpowiedni grunt. Musisz sprawić, aby druga osoba, tak samo jak Ty, tego pragnęła. Dopóki nie poczujesz, że jest na to gotowa, nie powinieneś przystępować do działania. Nie możesz się z tym zdradzić. Jeśli zbyt szybko wykonasz pierwszy krok, cały czar pryśnie i druga osoba się wycofa. Musisz również uważać, aby zbyt długo nie czekać. Jeśli wyczujesz, że jest odpowiedni klimat i nie przystąpisz do działania, spotkanie również może zakończyć się rozczarowaniem. Dokładnie tak samo jest w sprzedaży …

Dowiedz się jak sprzedawać, aby obie strony transakcji czuły satysfakcję, a Twój klient nie mógł się doczekać kolejnego spotkania z Tobą.

Szkolenie skierowane jest do sprzedawców, przedstawicieli handlowych, doradców klienta oraz osób bezpośrednio odpowiedzialnych za sprzedaż i realizację planów sprzedażowych. Kładzie nacisk na rozwój kompetencji miękkich i nabycie praktycznych umiejętności potrzebnych do skutecznej sprzedaży.

Dzięki szkoleniu dowiesz się jak:

 

Plan szkolenia

1. Istota sprzedaży:

2. Typy klientów – jak je rozpoznać i jak im sprzedawać:

3. Komunikacja interpersonalna:

4. Kluczowe umiejętności komunikacyjne w sprzedaży:

5. Techniki zwiększania wpływu na decyzje klienta:

6. Techniki negocjacji:

7. Warsztat pracy sprzedawcy:

8. Emocje w pracy w sprzedaży:

9. Techniki przekładania wiedzy na działanie:

 

Szkolenie objęte programem: „Gwarancja satysfakcji”!

Kontakt z nami!Powrót do szkoleń